sun,sea and monkeys... - Reisverslag uit Trat, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu sun,sea and monkeys... - Reisverslag uit Trat, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu

sun,sea and monkeys...

Door: guus en shirley

Blijf op de hoogte en volg guus

12 November 2013 | Thailand, Trat

Hello,
We zijn inmiddels aangekomen in bang bao .dit is een klein plaatsje op het eiland ko chang.
Dit ligt tegen de grens van Cambodja.
De vlieg en bus reis zijn goed en vlot verlopen.we hebben een overnachting gedaan in Trat omdat we te laat waren voor de laaste ferry.
Ko chang is een schitterend tropisch eiland met prachtige stranden.
Gisteren een beetje rond gekeken en kwamen tijdens een wandeling wilde apen tegen.s'avonds heerlijk gegrilde vis soorten gegeten ,dat was zooooo lekker en heerlijke vers.
Vandaag,dindsag,een snorkel -boot reis gemaakt langs 4 eilanden.tropische vissen,water temperatuur van 26 graden en het zonnetje op mijn bol.weer prachtige dagen, t gaat maar door...
Tot zo ver de update .en mensen internet verbinding is hier zelfs nog slechter. Fotos komen, ooit.
Gr.g en s .

• 13 November 2013 - 14:00

Guus De Winter Sr:

Hallo Guus en Shirley,

Fijn dat de vliegreis goed is verlopen.
    Het is nu woensdag 13.52 hr, bij jullie is het tegen de avond 19.48 hr.
    Vandaag is het redelijk weer in Holland, de afgelopen dagen veel regen,
    bewolkt en grauw, temp 10-11 graden.
    Het zal wel tegen vallen qua temperatuur voor jullie.(als jullie terug zijn)
    Geniet van de overige dagen in deze back pakking vakantie.
    Hier is alles goed, tot wederhoren.
    Vader&Moeder

• 15 November 2013 - 06:29

Gerard:

Hoi G&S , het is aapies kijken en lekkker eten zie ik wel . Geniet de laatsete dagen nog maar lekker op dat mooie eiland . Zorg dat je uitgerust terug komt want je moet gelijk chauffeur spelen om mij weg te brengen. He het gaat je goed dar aan het strand.....

• 16 November 2013 - 11:19

Pat:

leuk filmpje, maar wat voor soort aapje is die met die krullen.
    nog veel plezier en we spreken elkaar snel
    pat

• 03 Oktober 2014 - 16:52

Marc Florie:

Dag Guus,

ik heb in het verleden contact gehad met iemand die precies jouw naam had en wel over een aantal onderdelen van een Maserati 3500. Helaas is het e-mail adres dat ik van toen had, niet meer in gebruik. Daarom stuur ik jou dit kleine bericht om je te vragen of jij soms díé Guus de Winter bent?
    Alvast hartelijk dank voor een reactie.
    Marc Florie, 06-53 896 476, marcflorie@kpnplanet.nl