elephantnaturepark.com - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu elephantnaturepark.com - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu

elephantnaturepark.com

Door: guus

Blijf op de hoogte en volg guus

08 November 2013 | Thailand, Chiang Mai

Hallo luitjes,
Hier weer een bericht vanuit een zonnig Thailand. Hoe is t weer daar?
Woensdag zijn we naar een olifanten opvang geweest. Een prachtige locatie midden in de jungle. Hier kunnen gewonde en bejaarde olifanten terecht om gewoon lekker te genieten. S morgens erheen gereden en kregen een dvd van animal planet te zien over hun werk.
Daar aangekomen wat instrukties gekregen en toen de olifanten te eten gegeven. Hier kunnen ze gewoon lekker olifant zijn, zonder kunstjes.
Wat kunnen die eten, zeg. Volwassenen zo'n 200 kg per dag
Na onze lunch konden we de olifanten badderen in de rivier. Fantastisch.
Een grote bewondering voor de organisatie en al hun vrijwilligers.

Vandaag, vrijdag, lekker aktief bezig. S morgens quad rijden door de jungle.
Een prima coureur hoor, onze Shirley. In t begin wat onwennig, maar later gas erop...
S middags genoten van een wild water rafting. Fun fun dubbele fun
Met een nat pak een beetje bijkomen.

Alweer geweldige dagen.

Morgen vliegen we terug naar Bangkok, geen trein meer voor ons.
Vandaar uit richting kust.

Later, g & s

Oja, fotos volgen nog. Het uploaden gaat erg traag.

Bonjour a nos lecteurs !!!
Quelques nouvelles de notre semaine : apres avoir profite de la piscine mardi et fait pas gd chose lol nous avons passe la journee de mercredi a ec les elephants !!!magnifique !!!on a commence avec un peu d'infos a prpos du entre et un petit film,ensuite c'etait l'h. de leur donner a manger ,ensuite visite du centre . Tps de midi pour nous . Ensuite le bain des elephants et tout le monde ds la riviere ,ensuite ren ontre avec le plus jeune elephant du centre age de 2 mois .et deja retour a l'hotel :( 1 journee a ne jamais oublie ...
Jeudi repos ...
Vendredi journee sportive. Depart a 8 h pour la foret .avec en matinee ,mon premier kwad (et je ne m'en suis pas si mal sortie ) visite des villages alentours et repos pres d'une cascade et pour l'apres midi rafting et ça aussi c'est a refaire,c'etait genial !!!
Demain on prends l'avion en direction de bangkok et on arrive dimanche sur l'ile de ko chang .
A bientot pour de nouvelles aventures ...

• 09 November 2013 - 09:22

Katheleine:

Hallo lieverds,
    Wat een mooie verhalen! Dit is echt genieten voor jullie.
    Van alles wat, tof zeg!
    Jullie verslagen geven een goede impressie van hoe het daar is. Je krijgt er zelf ook zin in...
    dikke kus, Kat

• 11 November 2013 - 11:07

Hans:

Faantelaand, 11-11-2013

Hi Guus en Shirley,

Toevallig, hier lopen ook heel veel Faante rond!
    Wat kunnen die drinken zeg, wel 5 liter bier per dag.
    Nog veul leut en tot volgende week!

xx Hans

• 12 November 2013 - 12:25

Colette:

Hoe was de vliegreis naar Bangkok?