just another day - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu just another day - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu

just another day

Door: guus

Blijf op de hoogte en volg guus

05 November 2013 | Thailand, Chiang Mai

Stel je 's voor....

Na lekker gedoucht te hebben, trek ik mn slippertjes en korte broek aan. Het is gisteren toch n beetje laat geworden om nog te ontbijten.
We pakken n tuktuk naar het centrum om daar een ontbijtje te scoren en de omgeving even te verkennen.
Wat n leuke stad, gezellig sfeertje. Ze zijn net de plaatselijke markt aan het opbouwen. We besluiten om hier s avonds even terug te komen maar hebben nog meer te doen. De taxi brengt ons naarveen snake-farm.
Leuke show,krijgen spontaan een slang om mn nek gehangen. Tijd voor n fotootje. Dit maak je tenslotte niet iedere dag mee.
Vervolgens naar de tiger-kingdom om daar met een flinke tijger te knuffelen.
Was hier wat skeptisch over, maar de reviews zijn allen positief en ze zorgen goed voor de dieren,al blijft t natuurlijk n show.
Terug naar de lokale markt om n hapje te doen.
Een volledige straat ingericht met eten. Werkelijk alles. Cakejes, taartjes,kip,bbq's, dim sum,noodle en rijstgerechten. Ga zo maar door. Na ons buikje rond te hebben gegeten gelijk maar even geshopt.
Weer 'thuis' aangekomen even bijkomen aan de rand van t zwembad met mn voetjes in t water.
Nog steeds heerlijke temperatuur en trek n biertje open.
Het is windstil en we zien n wensballon de lucht in gaan tot ie als n lichtpuntje tussen de sterren staat.

Ik denk dat ik er nog een opentrek.
Life is great.
Guus

• 05 November 2013 - 15:07

Colette:

Prachtige foto's van die tijgers en wurgslang.
    Toch een beetje gevaarlijk. In Europa nog niet zo lang geleden al drie mensen door tijgers gedood. (Engeland, Kopenhagen en Italie). Of worden ze daar een beetje gedrogeerd voor de veiligheid van de toeristen?
    Goede reisverslagen. Je bent een goede verslaggever. Hoop dat er thuis nog veel te vertellen overblijft.
    Nog veel plezier samen. We volgen jullie uit het zeer regenachtige Raamsdonk. Jullie hebben al veel meegemaakt.

• 05 November 2013 - 20:49

Gerard:

Hoi GenS , Chiang Mai is a Great Town. De avond en nacht markt is leuk en ze hebben van alles voor een prikkie.
    Heb je een kater van gisteren, dan is dat tijgertje toch maar een poesje.
    Als je de rijst beu bent , er zit ook een heerlijk Frans restaurant waar zelfs de koningin is wezen eten, net naast de markt . Vraag maar aan een TukTuk rijder.
    He gewoon genieten ..........!!!!!!!!!!!!

• 07 November 2013 - 14:44

Hans:

Hey Guys,

Fantastische reis so far zo te zien!
    Ga zo door, veel plezier en keep safe!

See you back in G'berg on the...?

Groeten,

Merilin en Hans