china-town en the floating market - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu china-town en the floating market - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van guus winter - WaarBenJij.nu

china-town en the floating market

Door: guus

Blijf op de hoogte en volg guus

30 Oktober 2013 | Thailand, Kanchanaburi

6.00 a.m. Tring tring., de wekker gaat. Ik hoef toch niet te werken?? Nee hoor, gelukkig. Vroeg uit de veren en op naar de floating-market. De mini bus pikt ons hier op,dus nog net tijd voor een bakkie koffie. Na ong. anderhalf uur en nog een tussenstop komen we aan. We kunnen een longtail-boat pakken die ons langs alle kraampjes brengt.
Superleuk.
Lekkere snacks onderweg proberen en daarna nog wat geshopt langs de rivier.
Teruggekomen in het guesthouse effe wat drinken en douchen (heeft niet zoveel zin want na 5 min zweet je weer, zo'n 33 graden hier).

Op naar de volgende bestemming:
In de tuktuk en op naar CHINATOWN....
Nou, hier kan ik kort over zijn. Wat 'n gekkenhuis.
Werkelijk van alles te koop en te zien.

In de avond gelijk maar een hapje gegeten daar.
Geroosterde eend en vis geserveerd in een bouillon.
Niet verkeerd,hoor.

Terug gekomen in het guesthouse de rugzak ingepakt want morgen verlaten we Bangkok.

Next stop: Kanchanaburi.

Aujourd'hui visite du marche flottant de bangkok et pour ça reveil a 5.45 juste le tps pour 1 cafe et on saute ds le bus pour 1.30 de route mais ça en vaut la peine (voir photos).
Apres midi visite de china town et ddgustation de canard roti delicieux :). Demain depart de bangkok pour kanchanaburi et visite du pt de la riviere kwaii.

• 31 Oktober 2013 - 19:26

Gerard M Verschuren:

He Shirley en Guus , goed aangekomen en gelijk aan het genieten zie ik wel. Chinatown is top he ??? Nu Bangkok verlaten en op naar het noorden. Terwijl ik dit type , zweten jullie je een bult. Niet van het werken maar van het genieten van een mooi land met heerlijk eten. Ik beleef het land weer met jullie mee.

Gerard

• 01 November 2013 - 12:56

Guus De Winter Sr.:

guus en Shirley,

leuk dat we je via deze site kunnen volgen.
    alles goed hier.
    uitkijken met voedsel, maar dat weten jullie wel
    groeten van vader en moeder