inchecken en wegwezen - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van guus winter - WaarBenJij.nu inchecken en wegwezen - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van guus winter - WaarBenJij.nu

inchecken en wegwezen

Door: guus

Blijf op de hoogte en volg guus

25 Oktober 2013 | Nederland, Geertruidenberg

hallo iedereen.
zo, eindelijk is het zover. We kunnen weg.
Na bijna een half jaar wachten en voorbereiden gaan we dan eindelijk.
Backpacken in het land van de eeuwige glimlach.
Een nieuwe ervaring op doen en vooral genieten.
morgen vertrek vanaf schiphol met een rechtstreekse vlucht naar Bangkok.
We hebben een avondvlucht als de wintertijd hier ingaat en met een beetje nachtrust komen we 11 uur later aan in Bangkok.
Plan is om daar 3 nachten te blijven en het een en ander daar te bekijken.
vervolgens naar het noorden via een aantal andere plaatsen .
hier en daar een tussenstop en wat activiteiten ondernemen.
Vanuit Chang Rai met de nachttrein terug richting kust om daar nog wat bij te komen.

Dat is het plan en we hebben er keiveul zin in

3 weken genieten en retour Amsterdam om hier verder te gaan met de voorbereiding van een ander feestje, :-)

we houden je op de hoogte
De Franstalige tekst is voor de liefhebbers om te bestuderen en de familie en vrienden in Belgie.

Bonjour a tous ,
Nous partons dans 25 h pour la thailande , les sacs a dos sont prets et la batterie de la camera est chargee .
Apres 11 h de vol , nous resterons 3 jours a Bangkok avant de prendre le train pour le nord de la thailande.
Grace a ce site , vous pouvez nous suivre , nous lire et nous envoyer des msg.

A tres vite , Shirley et guus

• 26 Oktober 2013 - 08:02

Gerard M Verschuren:

Hoi Shirley en Guus ,we hebben al heel wat overlegd en voorgenoten over jullie reis naar Thailand. Ik hoop dat ik jullie genoeg info en eigen ervaringen heb doorgegeven zodat jullie daar in het Land van de Eeuwige Glimlach een schitterende backpacktrip gaan beleven. Hopelijk gaan jullie ons, ik en zeker nog meer volgers , regelmatig een mooi verslag toezenden .Eventueel met mooie foto's. Ik ieder geval wens jullie de trip van je leven. Ik wil nog van alles vertellen wat je zeker moet gaan doen , maar jullie maken het daar wel . He, luitjes , geniet en ik volg je . Gerard xx

• 26 Oktober 2013 - 16:50

Boelie:

Hallo Shirley en Guus,
    Heel veel plezier de komende weken in Thailand. Lekker samen genieten van het land, de mensen, de cultuur, het weer en van de activiteiten die jullie gaan doen. We zien de foto's wel verschijnen, waar wij dan ook een beetje van mee kunnen genieten. Tot over 3 weken. Groeten Boelie.

• 28 Oktober 2013 - 16:46

Steph:

Hello Sheshe en Guus,
    Goede idee voor deze blog, nu wij wachten nieuws van onze kleine reporters ;-)
    Geniet van het land!
    Het is jammer dat onze wegen niet oversteken!
    Big kisses
    Steph
    ps: Het spijt me voor mijn Nederlandse

• 29 Oktober 2013 - 08:08

Guus De Winter:

merci pour ton msg steph , tu peux ecrire en francais je lis aussi les msg lol bisous