Ya mann!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van guus winter - WaarBenJij.nu Ya mann!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van guus winter - WaarBenJij.nu

Ya mann!!

Blijf op de hoogte en volg guus

02 December 2014 | Costa Rica, San José

Ola,

nou, we zijn aan de caribische kust gearriveerd,hoor.
na een voorspoedige heenreis zonder problemen kwamen we zondagavond aan in de hoofdstad van Costa Rica,San Jose.
Een taxi gepakt naar ons hotelletje waar ze ons al verwachtten.De rugzakken op de kamer gegooid en op naar wat eten en drinken. Goed geslapen,maar wel vroeg wakker. de eerste trein van de dag kwam voorbij toeteren. Een heerlijk broodje gegeten en ze kwamen ons vervoer netjes op tijd afleveren. Een nieuwe daihatsu terios 4wd. 1 klasse hoger dan we besteld hadden, maar dat vinden wij helemaal niet erg :-)
Alles in de wagen en op pad. Even de gps instellen en rijden. na een uur de verkeerde kant op te hebben gereden (wist je dat er 2 Manzanilla in Costa Rica liggen) zijn we toch aangekomen aan de caribische kust. Er hangt hier een erg relaxed reggea-sfeertje. lokale temp.tegen de 30 graden. veel rasta mannen op een fietsje, rustig aan t rondtouren.alles op zn tijd, geen haast
de vakantie is begonnen
tot zover, meer nieuws later.
see you,mann...

• 02 December 2014 - 20:59

Wim En Annette:

30 graden? lijkt hier wel, hihihi.
    Jullie zijn op tijd vertrokken, de 1e krabpartij al achter de rug.
    Als je de bergen ingaat heb je kans om aangevroren ruiten te krijgen, al zal 30 graden prettiger zijn denken wij, strandje, stoeltje, parasolletje, drankje, ijskoud natuurlijk en een dikke vette zonnebril op jullie neus.
    misschien krijg je Sherwin jaloers bij return.

Go Pura Vida en laat ons genieten.

Wim en Annette

PS een beetje te drinken die koffie daar?

• 03 December 2014 - 08:29

Merilin:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Van Geertruidenberg is er niets bijzonders te melden.
    Geniet en een geweldige tijd toegewenst!

• 03 December 2014 - 12:07

Hans:

Hey Guus en Shirley,

Loopt daar Pieter die Rastaman ook rond, meej zo'n heel groot sjekkie in zunne mond......

• 04 December 2014 - 09:37

Colette:

Jullie zijn de Chris Zegers en Floortje Dessing uit Geertruidenberg.
    Hier is het ijskoud. Veel plezier met jullie nieuwe avonturen.

• 04 December 2014 - 12:03

Patrick En Katheleine:

Hallo! Wij hebben echt spijt dat we niet in de rugzak zijn gekropen. Have fun! xx