ready to go - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van guus winter - WaarBenJij.nu ready to go - Reisverslag uit Geertruidenberg, Nederland van guus winter - WaarBenJij.nu

ready to go

Door: guus

Blijf op de hoogte en volg guus

29 November 2014 | Nederland, Geertruidenberg

hallo allemaal,

in navolging op onze mooie Thailand reis hebben we besloten om wederom een verre trip te gaan maken.
Ditmaal compleet de andere kant op,namelijk Costa Rica.
waar?
Costa Rica.
waarom Costa Rica?
waarom niet.
Bijna dezelfde vlag, maar nu midden Amerika.
Na een hoop voorbereidingen,uitzoeken,wachten tot t zover is,gaan we nu toch echt.
Onze rugzakken zijn gepakt en gaan voor 3 weken het kouwe mooie Geertruidenberg inruilen voor een nieuw avontuur.
De bedoeling is om via Houston,usa naar San Jose te vliegen waar een jeep op ons staat te wachten voor een roadtrip coast to coast.
Eerst richting de caribische kust om daarna via de bergen en vulkanen aan de pacific ocean uit te komen
Tijdens deze reis komen we door 4 nationale parken.
De Costaricanen, of Tico's zoals ze zichzelf noemen hebben het over pura vida, het pure leven.
Een ontzettend groen land met veel natuur,apen vogels,krokodillen,slangen etc en bijna 30 procent beschermd natuurgebied.
Nou, laten we het pure leven maar s ervaren.
We hebben er ONTZETTEND veel zin in en proberen jullie op de hoogte te houden van onze trip, als de wifi het toe laat.
fotos zijn makkelijker te zien via de Facebook van Shirley en ook daar proberen we iets bij te houden.
reacties zijn altijd welkom.

tot de volgende keer
guus en shirley

• 29 November 2014 - 23:12

Merilin/Layla/Kjeld/Hans:

Hi Guus en Shirley,

Wij wensen jullie a very safe coast to coast trip
    en vooral heel veel plezier samen!

Groeten uit d'n Berg!

PS: kijk goed uit met al die slangen en krokodillen!

• 30 November 2014 - 13:37

Gerard:

Hoi G&S , vanmorgen vroeg op om jullie op Schiphol af te zetten voor een super mooie trip naar Midden Amerika . Ik zeg geniet ervan en kijk wat rond of dat Midden Amerika ook wat voor mij is. Geniet ze.........

• 30 November 2014 - 19:25

Patrick:

Fijne vakantie en geniet er van!

• 30 November 2014 - 21:59

Wim En Annette:

wij hopen dat de door te brengen tijd daar alleen maar overloopt van highlights.
    Een mooie natuur zal je wel kunnen vinden, gastvrije en spontane mensen is ook geen probleem denken wij, nu nog al het goede en vriendschap met een beetje geluk voor een voorspoedig verloop.
    Make fun and enjoy your trip.

see you 2

Wim en Annette