gezocht: hiking sandals! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van guus winter - WaarBenJij.nu gezocht: hiking sandals! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van guus winter - WaarBenJij.nu

gezocht: hiking sandals!

Blijf op de hoogte en volg guus

06 December 2014 | Costa Rica, Cahuita

hallo allemaal,

allereerst bedankt voor alle reacties. blijf ze plaatsen,vinden we kei leuk.
foto's zijn via deze site moeilijk te plaatsen. via facebook van shirley kun je alles zien,zelfs erg leuke filmpjes.
Verder kan de gps positie deze locaties ook niet goed vinden en denkt hij dat we in Cuba of Mexico zitten, maar zitten toch echt in Costa Rica.

Na nog een dag doorgebracht te hebben in oa national park Cahuita, een duik in de caribische zee en genieten op t strand, hebben we onze spullen ingepakt. Zaterdagochtend weer op tijd wakker en zeg tegen Shirley: ik kan mn schoenen niet vinden..Het is gebruikelijk om ze hier uit te doen en buiten te laten staan. Nu bleek dus dat iemand ze meegenomen heeft, ik was niet de enige.
Mocht iemand het idee hebben om naar omg.Manzanillo te gaan en je ziet iemand met een grote grijns rondlopen op n paar Keen shoes maatje 43........
De natte meindls aangetrokken spullen in de auto en onderweg maar n paar flipflops gekocht.
We hebben de kustlijn omhoog gevolgd tot aan Cariari.Hier houd de verharde weg op en word t tijd voor wat terrein werk (eindelijk).
Nog zo'n 20 km hotsen en flink door elkaar geschud,dan houd de weg echt op.Verder gaat niet.
Hier de auto geparkeerd, rugzakken eruit. We staan bij de ingang van national park Tortuguero. Hier moet je verder met de boot.Een uurtje over de rivieren en het voelt gelijk als de amazone.
We kwamen er ook gelijk achter waarom ze dit het RAIN-forest noemen. Het komt met bakken tegelijk uit de lucht en is nu,zondag 3 uur s middags nog niet opgehouden en de voorspellingen zijn rain,rain,rain.
We hebben een mooie Cabina hier en blijven hier 3 nachten.
straten zijn nu rivieren hier, alles nat maar we hebben nog plannen genoeg.
vanmorgen een wandeling over t strand gemaakt en schildpadjes ri zee zien lopen.ZO GAAF. zie facebook shirley.

tot zover
Hasta luego

• 07 December 2014 - 22:35

Wim En Annette:

wat vinden wij de foto's en video's leuk zeg, om zomaar schildpadjes uit het zand te zien komen en richting zee kruipen om daar met ferme vinslag (vinnetjes zeg maar) het ruime sop te kiezen. :-)

En wat een variëteit kruipt, glijd, glibbert en springt daar toch rond, heerlijk om te zien en nog leuker om er tussen te verblijven.

ondanks het verlies van geliefde voetbedekking en een beetje overvloed aan water, toch een fijn verblijf in de mooie cabina!

Groet van
    Wim en Annette

• 08 December 2014 - 00:31

Boelie:

Hey Guus En Shirley,

Heb weer een werkende computer en kan jullie dus eindelijk volgen.
    Volgens mij vermaken jullie je daar prima aan de foto's en filmpjes te zien!
    Schitterende omgeving met prachtige dieren.

Blijf er heerlijk van genieten met zijn tweetjes daar.

MVG Boelie

• 08 December 2014 - 00:31

Boelie:

Hey Guus En Shirley,

Heb weer een werkende computer en kan jullie dus eindelijk volgen.
    Volgens mij vermaken jullie je daar prima aan de foto's en filmpjes te zien!
    Schitterende omgeving met prachtige dieren.

Blijf er heerlijk van genieten met zijn tweetjes daar.

MVG Boelie

• 08 December 2014 - 10:10

John Van Noort:

Hoi G en S

Hier lekker koud en leuke sinterklaas gehad.

Zie aan je foto's en verhalen dat het daar leuk vertoeven is.

Nog veel plezier,

grt John

PS jammer van je schoenen...........

• 08 December 2014 - 10:58

Hans :

Hey Shirley en Guus,

Ik heb nog een paar fijne CAT sandalen staan, die mag je straks wel oppikken.
    En misschien komt de Stihl bladblazer ook wel van pas, want als bij jullie cabina eenmaal al dat blad gaat vallen dan ga je het met een bezem niet redden!

Veel plezier en keep safe!

• 10 December 2014 - 18:58

Pat:

hey g en s
    zal ik een paar bestellen bij de world of walking, kom ik ze zelf wel even brengen, kunnen we gelijk een vrijdagavond borreltje drinken!!!